niedziela, 3 maja 2015

Spring is in the air!



                                           

 
Ostatnio podczas pięknej słonecznej pogody wybrałam się z rodziną na spacer.
Słońce już niestety zachodziło,lecz
 udało mi się zrobić kilka pięknych zdjęć, 
które postanowiłam dzisiaj wam pokazać. 

 Jeszcze nie jest zbyt ciepło,

pogoda stara się być zdradliwa.Tego dnia było powyżej 15 stopni lecz kiedy zawiał wiatr robiło się dosyć zimno, musiałam mieć na sobie kurtkę. Jako,że wiosna wreszcie postanowiła zawitać na dobre (mam taką nadzieję) w mojej miejscowości, również i ja postanowiłam przywitać ją małym kwiatowym akcentem.
Wszystkie ubrania które miałam wtedy na na sobie pochodzą ze sklepu H&M jedynie torebkę kupiłam w Housie.





2 komentarze:

  1. Jejku jaka ty jesteś śliczna ! Fajny pościk ! A outfit przepiękny. Kieyś zastanawiałam się nad kupnem białabych spodni i chyba się skuszę. Ślicznie wyglądasz z tą opaską na głowie ! Koszulka z koronki, boska ! Więcej takich postów ! littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥