poniedziałek, 9 lutego 2015

Wycieczka do Wrocławia

                  

Podczas ferii zimowych kilka dni udało spędzić mi się  u siostry.Pierwszy raz jechałam sama tak długa trasę autobusem,co może wydawać się trochę wstydliwe :P.Zwiedziłyśmy wiele...galerii.Czasu mało sklepów dużo.Nic nie przesladuję  nas tak jak rzeczy których nie kupiliśmy :D Udało mi się "upolować" kilka fajnych produktów.Szczególnie w wyborze szerokiej gamy kosmetyków pomogła mi  niezwykle  przemiła pani w Douglasie,która próbowała sprzedać  mi nawet kule do kąpieli..'''Kup 5 a 5 otrzymasz w przezencie'',no i jak nie skorzystać z takiej okazji? :D Kule pięknie pachną polecam! Odwiedziłam sklep IKEA gdzie szczególnie dużo czasu spędziłam na wąchaniu i wybieraniu świeczek, oraz testowaniu materaców:D Spodobało mi się również jeżdżenie tramwajem, a raczej ''bimbajem'' :).Można nimi dojechać prawie wszędzie,jeśli tylko uda wam się dotrzeć na miejsce bez kontroli biletów...:D



2 komentarze:

  1. Haha . Pewnie sama skorzystałabym z tej okazji '' kup 5 a 5 w prezencie'' , uwielbiam kule do kąpieli . ;D :)
    Ps: Czytam Twojego bloga od 2 tygodni, ale jakoś nigdy nie miałam czasu komentować , za co przepraszam . :)

    Zapraszam na mojego bloga , dopiero zaczęłam . Myślę, że Ci się spodoba i zapraszam do komentowania :) http://makeubbyzizi24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję ! Napewno zajrzę! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥