czwartek, 5 lutego 2015

DIY-Stwórz swoją własną okładkę na zeszyt.


Cześć! Dzisiaj pokażę wam jak możecie zmienić brzydki zeszyt lub notes,którego nie używacie, w coś fajnego i oryginalnego!

Dostałam ostatnio kalendarzyk,lecz nie specjalnie spodobała mi się jego okładka.Postanowiłam trochę zmienić jego wygląd.Do wykonania takiej okładki będziecie potrzebować:nożyczek,taśmy klejącej lub kleju,kolorowych obrazków z gazet lub fotek no i oczywiście jakiś zeszyt,na którym będziecie mogli stworzyć wasz kolaż.Wykonanie jest bardzo proste,wystarczy powycinać z gazet lub ze zdjęć miejsca lub rzeczy które wam się podobają lub interesują i poukładać je na okładce według własnej inwencji oraz  przykleić wszystko taśmą klejącą.

I tak oto z brzydkiej,niezbyt ciekawej okładki stworzyłam coś oryginalnego i  w a 'la Paryskim stylu.Kolorowe kwiaty,pastelowe kolory,ciasteczka,słodkie makaroniki,Audrey Hepburn,buty z lat 60...Czasami zastanawiam się czy nie żyłam w tamtych czasach,ponieważ strasznie podobają mi się rzeczy Vintage,moda jaka wtedy panowała.

Mam nadzieję,że zainspirowałam was do wykonania własnego zeszytu.Możecie stworzyć coś innego, co pokazuje wasz styl i nie kupicie tego w sklepie.Wystarczy użyć wyobraźni. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥