wtorek, 30 grudnia 2014

Ulubieńcy miesiąca!


Doszłam do wniosku, że skoro jest koniec miesiąca, również jak i koniec roku, pokażę wam dzisiaj kosmetyki godne polecenia! :) Postaram się dodawać tego typu posty raz w miesiącu.




 
Pierwszą rzeczą jest żel do twarzy "Ziaja - liście manuka".Produkt delikatnie oczyszcza skórę twarzy i nie wysusza jej. Zawiera substancje nawilżająco - kojące, dzięki czemu skóra jest odświeżona i odżywiona. Nadaje się do każdego rodzaju cery. Jest naprawdę godny polecenia i nie kosztuje dużo, około 8 zł :).





Kolejny na liście jest witaminowy krem do rąk z Lirene. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Nawilża skórę dłoni, a przy tym bardzo ładnie pachnie i szybko się wchłania. Kupiłam go w Rossmanie za 6 zł (jeśli uważnie zarządzasz swoim portfelem wypatruj promocji, w niektórych sklepach można dostać ten produkt za 4 zł ;)  ).



Ostatnio w Biedronce na promocji za 8 zł kupiłam sobie szampon L'oreal Elseve. Jest do włosów długich, cienkich i pozbawionych blasku :). Nie zawiera sylikonu, lecz niestety w składzie znajduje się alkohol. Producent mówi nam, że dzięki mikrokryształkom perły nasze włosy będą pełne blasku oraz miękkie w dotyku. Po zastosowaniu, faktycznie, włosy błyszczały się i były dłużej świeże. Jednak we wszystkich szamponach z Elseve dostrzegam ten sam specyficzny zapach, ale poza tym produkt jest bardzo dobry.

Mój ulubieniec - maskara Yves Rocher Sexy Pulp. Wydłuża rzęsy, dodaje objętości i nie skleja ich, co daje bardzo ładny efekt. Dodatkowo zawiera naturalne składniki, dzięki czemu rzęsy nie tracą swojego koloru i nie wypadają. Kosztuje ok.40 zł.



Kolejna rzeczą jest balsam do ust EOS Evolution of smooth - znaleziony pod choinką :) . Możemy dostać go w różnych smakach. Ja mam mięte. U mnie sprawdza się bardzo dobrze. Doskonale nawilża usta i dzięki mięcie pozostawia uczucie mrowienia. Jest wykonany z naturalnych składników. W Polsce jest dosyć mało znany i póki co możemy kupić go tylko przez internet. Kosztuje ok. 22 zł.


 

Ostanie, lecz nie mniej ważne ;) - lakiery do paznokci z Essie, kolor "mint candy apple nr.99" oraz "turquoise & caicos nr.98". Mają bardzo dobre krycie i długo utrzymują się na paznokciach. Fajny efekt daje pomalowanie np. jednego paznokcia u ręki ciemniejszym odcieniem, a reszty jaśniejszym. Jednym zdaniem - "Miętowy zawrót głowy"! :) 
Cena jednego lakieru to ok. 38/40 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥