poniedziałek, 29 grudnia 2014

HUNGER GAMES - Igrzyska Śmierci


"Hunger Games"odkryłam niedawno,kiedy pojechałam z moją klasą do kina na trzecią część trylogii ''Kosogłos''. 
Film bardzo mi się spodobał, więc obejrzałam też wcześniejsze części i byłam zachwycona! Ciągle oglądałam moje ulubione fragmenty z filmów i śpiewałam ''Hanging Tree''z trzeciej części. 
Pod choinką znalazłam całą trylogię i od razu zaczęłam ją czytać. W ciągu trzech dni "pochłonęłam" wszystkie części.  Niestety mojej fascynacji nie podziela moja rodzinka, gdy nucę melodię Kosogłosa, moje siostry łapią się za głowę :) 
Wszystkim tym, którzy obejrzeli "Hunger Games" - polecam też książkę. Znajdziecie w niej dużo więcej szczegółów i ciekawe opisy tego co czuje główna bohaterka. Tym, którym książka przypadła do gustu - musicie zobaczyć film! Efekty specjalne i gra aktorska świetnie oddają ducha książki. Wszystkim tym, którzy tak jak ja, nie mogą doczekać się kolejnej adaptacji kinowej - zachęcam do czytania.
Gorąco poleca - mol książkowy Ala :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥